Instrukcja Odbioru Samochodu w Bel Viaggio

1. **Otrzymanie Lokalizacji Pojazdu**

   – Otrzymasz od nas dokładne miejsce na mapie, gdzie zaparkowany jest samochód.

2. **Kontakt Telefoniczny**

   – Będąc obok auta, zadzwoń pod numer: +48 570 571 897

3. **Inspekcja Pojazdu**

   – Sprawdź stan samochodu i zgłoś wszelkie uszkodzenia przed wyjazdem.

4. **Dokumenty**

   – Upewnij się, że masz ważne prawo jazdy oraz dokumenty potwierdzające Twoją rejestrację w systemie Bel Viaggio.

5. **Szacunek dla Pojazdu**

   – Pamiętaj, że samochód nie jest Twoją własnością. Szanuj go. Unikaj nadmiernego zużycia i zabrudzeń.

6. **Przestrzeganie Przepisów Drogowych**

   – Przestrzegaj przepisów drogowych i zachowaj ostrożność, aby uniknąć wypadków drogowych.

7. **Dokumentacja Stanu Pojazdu**

   – Zrób zdjęcia wnętrza (podłoga, fotele) oraz nagraj film prezentujący stan zewnętrzny pojazdu.

8. **Dokumentacja Uszkodzeń**

   – Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, zrób dokładną dokumentację (zdjęcia, film).

9. **Dostosowanie Stylu Jazdy**

   – Zwróć uwagę na warunki pogodowe i dostosuj styl jazdy do aktualnych warunków.

10. **Konsekwencje Nieprzestrzegania Regulaminu**

    – W przypadku nieprzestrzegania regulaminu Bel Viaggio ma prawo do naliczenia dodatkowych opłat zgodnie z umową lub odmowy dalszej współpracy.

11. **Procedury**

    – Spółka Bel Viaggio ma wdrożone procedury na wypadek postępowania w różnych sytuacjach, procedury te są publikowane na stronie https://belviaggio.pl i stanowią integralną część umowy i regulaminu, porozumienia pomiędzy Bel Viaggio, a Klientem. 

Procedury znajdziesz w tym miejscu – kliknij tutaj.

12. **Informacje o Warunkach na Drogach**

    – Więcej informacji o tym, czego spodziewać się na drogach we Włoszech, znajdziesz na naszym blogu – kliknij tutaj,

Instrukcja Zwrotu Samochodu w Bel Viaggio

1. **Przygotowanie do Zwrotu**

   – Zabierz swoje prywatne rzeczy oraz butelki, papierki itd.

   – Zrób zdjęcia lub film, który prezentuje stan samochodu podczas jego zwracania (czystość wnętrza pojazdu – dywaniki, fotele, ewentualne uszkodzenia, zamknięte szyby i ogólny stan na zewnątrz).

2. **Stan Samochodu**

   – Samochód należy zwrócić w stanie, w jakim został odebrany, z pełnym bakiem paliwa, czysty w środku i na zewnątrz (szczególnie fotele i dywaniki).

3. **Termin Zwrotu**

   – Samochód należy zwrócić zgodnie z ustalonym terminem, zaparkowany bezpiecznie w miejscu do tego przeznaczonym.

4. **Dokumentacja Stanu Pojazdu**

   – Zrób zdjęcia wnętrza (podłoga, fotele) oraz nagraj film prezentujący stan zewnętrzny pojazdu.
Przed zwrotem, dokładnie sfotografuj każdy fotel osobno, każdy chodniczek na nogi osobno, oraz wykonaj wyraźne zdjęcia z trzech rzutów (lewy, prawy, przód) przedniej szyby. Dokumentuj również ogólny stan pojazdu (film i zdjęcia)

– Zdjęcia prześlij na adres biuro@belviaggio.pl

– Zachowaj wysoką jakość zdjęć do momentu rozliczenia kaucji. W przypadku wątpliwości co do stanu auta, zastrzegamy sobie prawo do żądania dobrej jakości zdjęć dodatkowych.

– Jeśli wynajmujesz fotelik dla dziecka, zwróć go w stanie, w jakim został dostarczony. W przypadku braku fotelika z powodu kradzieży, zniszczenia lub zgubienia, wartość fotelika 150 euro zostanie potrącona z kaucji.

5. **Kontakt Telefoniczny**

   – Kiedy będziesz gotowy do zamknięcia samochodu, zadzwoń pod numer: +48 570 571 897

6. **Warunki Uznania Prawidłowego Zwrotu**

   – Kluczyki oraz ewentualne dokumenty powinny pozostać wewnątrz pojazdu w niewidocznym miejscu, np. kieszeń w drzwiach.

   – OBOWIĄZKOWO skontaktuj się z Bel Viaggio celem zdalnego zamknięcia pojazdu przez pracownika Bel Viaggio oraz potwierdź prawidłowe zablokowanie wszystkich drzwi oraz bagażnika.

7. **Konsekwencje Nieprzestrzegania Regulaminu**

   – W przypadku nieprzestrzegania regulaminu Bel Viaggio ma prawo do naliczenia dodatkowych opłat zgodnie z umową lub odmowy dalszej współpracy.

8. **Procedury**

    – Spółka Bel Viaggio ma wdrożone procedury na wypadek postępowania w różnych sytuacjach, procedury te są publikowane na stronie https://belviaggio.pl i stanowią integralną część umowy i regulaminu, porozumienia pomiędzy Bel Viaggio, a Klientem. 

Procedury znajdziesz w tym miejscu – kliknij tutaj.

Dziękujemy za współpracę. Zespół Bel Viaggio.